Pages

Wednesday 2 April 2014

Teristimewa untuk ayahanda Abd Rahman...AlFatihah

 

 

Entri kali ni khas akak tujukan untuk ayahanda sahabat yang paling disayangi Zaphrina. Allahyarham telah kembali pada Penciptanya semalam semasa menunaikan ibadah umrah bersama2 Zaphrina dan ahli keluarga yang lain.

Sebak ketika mendapat mesej.....tak sedar airmata mengalir. Walaupun akak tak kenal personally dengan arwah tapi through his daughter i knew that he is a special kindhearted person. Orang yang istimewa dengan pengakhiran yang juga sangat istimewa.

Al Fatihah. Semoga Allah menempatkan arwah sebaris dengan para mukminin dan muttaqin. Dan semoga Allah mengurniakan ketabahan hati pada keluarganya dalam menghadapi dugaan ini dan dipermudahkan segala urusan. Amiin.

 

images                            Ihsan google.

 

 

Kalau tak silap ini entri pertama akak untuk 2014. MasyaAllah dah masuk bulan April. Harap kengkawan semua tak lupa pada akak. Akak tak pernah lupa pada pembaca setia blog akak. Rindu tak usah cakaplah. InsyaAllah lepas ni akan ada updet macam dolu2 ya. Dugaan tetap mendatang tapi kudrat dari Allah sentiasa akak perolehi. Fizikal dan mental makin tegap meneruskan perjalanan hidup. Alhamdulilllah. Hati kini lebih tenang walaupun tetap cembeng from time to time. Terimakasih pada semua yang hantar mesej bertanya khabar ttg akak. Bersyukur Allah beri peluang akak kenal dengan kalian semua. Okey till the next post.......love you all so so much. MMuuaah.

13 comments:

Acik Erna said...

AlFatihah buat arwah..
Alhamdulillah Aidah sihat sentiasa..sama ..acik pun selalu ingatkan Aidah..tapi tak mau kacau sampai Aidah munculkan diri semula..

Teddy Akmal said...

welcome back!! Milo sihat akak?

Missis said...

al fatihah..rindu. lama update

Dinas Aldi said...

Salam kak Aidah. Al-Fatihah, semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman, amin. Semoga kak Zaph & keluarga tabah menghadapi kehilangan ini.

Nota Cikgu Anum said...

Alhamdulillah. Glad to knw that u r ok

tunfatimah said...

Al Fatihah untuk semua muslimin muslimat yang telah pergi meninggalkan kita.

Aidah....Alhamdulillah lega rasanya dpt news dr u wpun sedikit je. Mudah2an u sihat...sentiasa kuat, diberkati n happy bersama family.
We miss u so much....I am sure yg lain pun rasa sama ...
U take care ye...hugs n kisses to budak2 bulus. Hope Milo still maintain ....

Aidah said...

Acik Erna,
Aciiiikk..saya terharu sangat baca komen acik ni. Terimakasih kerana selalu ambil berat ttb saya, acik.

Aidah said...

Teddy akmal,
Dik, i feel blessed to have friend like you. Thanx for your support.

Aidah said...

Missis,
Akak pun rindu jugak nak updet tapi apakan daya...

Aidah said...

Dinas,
Alaikumsalam dik. Akak rinduuuu sangat dengan dinas. Terperanjat akak bila terbaca mesej dia lebih kurang pukul 2 pagi masa tu. Terus menangis mengenangkan dia yang sangat rapat dengan ayahnya. Doa akak juga semoga Allah kurniakan ketabahan padanya menghadapi dugaan ini.

Aidah said...

Nota Cikgu Anum,
I'm okay, my dear friend, alhamdulillah. Sikit je Allah cuit I nak bagi I sedar dari mimpi. Sangat bersyukur dengan nikmat ujian ini. Hope you're well to my dear.

Aidah said...

tun fatimah,
I miss you too tun. Sangat2 rindu. Sunyi rasa bila tak dapat berinteraksi di blog ni tapi apakan daya masa dan keadaan kadang2 tak mengizinkan. Everybody's ok termasuk Milo tapi badan dia dah kurus cengkung. Makan masih berselera, alhamdulilllah. But i cannot say the same for Wahau. Wahau sudah diambil kembali oleh Penciptanya. Sedih sangat.

Irfa said...

sentiasa igt
wpun jarang singgah
tp kalau singgah mesti akan baca semua entri yg tertinggal