Pages

Wednesday, 8 May 2013

Saya tak terima keputusan pilihanraya!

 

 

021

Ketika YB Seripah Moli angkat sumpah dia ni pergi lepak kat cermin tingkap tunjuk montot kat orang yang lalu lalang. Ish...ish...ish....sapalah yang dok ajar Minah ni buat macam tu. Jap akak bagi clear sikit gamba montot tu....

 

 

022

SANGAT KONTROBESI !!! Hahaha......lawak je okey. Jangan kita buat malu kat negara kita sendiri. Kita orang Malaysia ni sangat bertamadun. Tak mo, tak mo, tak mo.

8 comments:

Acik Erna said...

betul Aidah..kok bahaso kito..tan ondak..tak ndak tak ndak..

Nini D.. said...

hahahha...ayat sempoi tapi maksud mendalam...

dgr cerita dobot menang besarrrr kat kawasan dia sebab calon bertanding yang menentang dia udah berpindah ke alam lain... ( berita gosip disampaikan oleh cik abe)

Dinas Aldi said...

Uih, sampai tunjuk montot tu protes, kahkah! Moli, ko jangan Moli. Cer jaga sket jangan buat perangai camtu :D

Ct NoArizah Aris said...

Takmo mcm tu arrr...kita peace le yeaa...:))

Ct NoArizah Aris said...

Takmo mcm tu arrr...kita peace le yeaa...:))

Murni Alfathunnisa said...

Aiyooo....montot jugak ditunjuknya. pandai ek perli2...haha....

demo ni semua menyusahkan orang ramai la. saya cuak betul isu macam ni. dah tu kat facebook tu penuh dengan hasutan. tak baik lah. kita nak hidup aman damai. *tiba-tibaaaa..!

Cikda said...

heh moli.. jgn le cengitu sekali protes nya.. hehehe..

protes cara baik2 suda.. :)

Suara Kalbu said...

Amboi..cekcinya montot dia.

Takmo takmo tunjuk montot mcm tu yer...