Pages

Thursday, 4 July 2013

Lai, lai wa mau ciakap sama lu....

 

 

Sula tiga hali aa.....wa lemam. Wa tau wau sulah tua. Tapi a bila wa lemam a............wa manyiak lindu sama wa punya mak.

 

 

062

Kucin punyia mak tatak sama punyaaa........  Aiik! Wa lemember a..... ini jantan punya kucin kan. Haiyaa! Mau tipu sama gua. Sula sidih pun mau tipu!!

 

 

013

HUWAAAAAHHHH!!!!  WA MAU WA PUNYIA MAAAAAAKK!!!

Sulah lemam lagi mau nangis. Sikalang kipala sulah sakit! Sekian telima kasih.

 

Nak dekat bulan puasa ni rindu makin menebal. Sebut nama mak pun dah berjuraian airmata. AlFatihah untuk Rokiah binti Abdullah. Ya Allah cucurikanlah rahmatmu atas roh mak. Amin.

9 comments:

Acik Erna said...

assalam aidah..acik yang dalam tak do mak ayah ni pun raso rindu..laie la aidah yang baru laie..mengaji ..baco yassin..boleh mengurangkan aidah..sedokah kek arwah

mama maman aka yana said...

sabar kak.. banyakkan bersedekah fatihah dan yasin buat ibu.. insyaallah tenang arwah disana.. :)

NenetPenne (NP) said...

janganlah sedih....

kasihibu said...

amin...
sabar ye kak jaga diri dan kesihatan
semoga roh mak k.ida aman tenteram di sana
dan selamat menyambut bulan yang mulia

hasliza ain said...

al fatihah buat mak2 kita kak ida :(

Murni Alfathunnisa said...

al-fatihah buat semua yang telah pergi meninggalkan kita.

nama arwah mak akak sama dengan nama arwah tok. dan tokwan saya pun nama abdullah jugak. kebetulan kan.

bila sedih, jom lah kita perbanyakkan berdoa untuk depa. banyakkan sabar ya kak.

zard said...

as salam.

Aidah hugs ketat-ketat.. jangan sedih ya..

Dinas Aldi said...

Akak, dah dekat nak bulan puasa ni, saya pun dapat rasakan akak mesti terkenangkan mak. Masa2 macam ni memang la kan..tabahkan hati kak..

mama maman aka yana said...

akak.. selamat berpuasa yer.. maaf andai ada salah silap yer.. :)