Pages

Wednesday, 10 August 2011

Rabu tanpa kata-kata.

 

001 

002 Apahal? Dah lapar sangat ke di bulan pose ni sampai t-shirt pun nak baham sekali. Melampau tuh. Tapi taklah berselera  nengoknye,bukan gamba makanan pun kat situ kan.

 

003

Laaa cap ayam rupanye. Patutlah merapus semacam.  Walaumacamanapun memang selesa dipakai dan murah aje, lebih kurang 12 henggit kalau tak silap. Menyesal pulak bila selai je.

 

 

p/s  Eh tadi cakap rabu yang tak berkata-kata. Ni dah macam merepeks dan merapus pulak! Itulah orang buat wordless Wednesday, kita nak buat jugak tapi masih tak reti-reti nak zip mulut gamaknye ye!

3 comments:

Dinas Aldi said...

Boh ja tajuk 't-shirt yg berkata2', kihkihkih!

Lawakla kata2 kat t-shirt tu, kalau saya jumpa, nak beli satu. Siap tulis cap ayam tuh, hakhakhak!

siti murni said...

kan..kan...agaknya yang suka pot pet macam kita ni macam tak berapa puas ati je kalau biar gambar je berkata-kata kan..hehe....

t-shirt murah lagi sedap dipakai...
especially kalau dah kat umah tu..nak cari yang ringan dan selesa saja..

Aidah said...

Dinas,
T-shirt ni memang banyak cakap sikit. Hihi.

Siti Murni,
Memang pun tapi masa bulan puasa ni akak cuba belajar zip mulut.