Pages

Monday, 5 December 2011

Bantal dan tilam lemak.

 

Sedap ke kalau ada tilam lemak dan bantal lemak? Mesti sedap kan. Sebab empuk lepas tu panas semacam. Kalau tidur dalam aircon, lepas tu musim hujan pulak, perrgghhh nyaman habisssss. Kalau tak caya tanya Moli.

 

 

 

018 Syoooknyeeeee tidur berbantalkan perut  Milo.

 

 

 233

Yang ni berbantalkan lengan Milo. Lengan sebelah tu macam selimutlah pulak. Tak boleh lama sangat berselimutkan lemak tembam tu, takut kebas leher. Hehehe.

 

 

024 Camana tak sedap. Tengoklah kegebuan dan keempukan lemak tu. Akak pun selalu gak baring atas perut Milo tu. Best wa cakap lu. Panaaaaasssss je.

5 comments:

Dinas Aldi said...

Selesa ja nampak si Moli tu dengan Milo, nampak tenang ja dia :)

Aidah said...

Nasib anak kucing yang dibuang, Dinas. Jumpa pulak dgn Milo yang rupa2nya penyayang. Sekarang ni dua2 jadi kesayangan kami.

So Shy Lady said...

gebus yg amat...ank2 kucing klau dpt baring kt celah prut tu, mmng pyah nk clik mata

haha btul kak, sy pun pnh juga gesel2 bring ats kucing syokkkk!

Naz said...

bagusnya Milo..kelebihan kumpul lemak..hehe

Aidah said...

SSl,
Akak pun boleh terlena kalau baring kat perut Milo tu. Hehehe.

Naz,
Itulah kucing bertuah. Kalau akak ni risau pulak bila perut mula mengumpul tayar spare.