Pages

Wednesday, 22 February 2012

Hide and seek

 

 

 

010

Kira sampai soploh pun tak guna kalau menyorok macam ni gaya.

 

 

011

CAAAKK!!     Kesian dia. Gedabak sangat sampai tak boleh nak sorok semua badan. Hahaha.

 

019

Hmmm...akak rasa tak de kena mengena dengan saiz badan sebab si kecik ni pun menyorok stail macam ni jugak. Deddi lah yang buat ajaran sesat ni. Kesian Milo jadi deddi tunggal.  Haaiih sape lah nak si debab ni agaknya. Amacam Dobot? Jadik?

 

004 

Ni namanya pose abis maut. Tergeliat segala tulang belulang nak dapat pose kiut kononnya. Selalunya dia akan buat macam ni bila tak larat nak jalan masuk bilik. Maknanya mintak dukunglah tu. Hehehe.

9 comments:

Suara Kalbu said...

Salam kak,

Kahkahakahkah.. tak menahan gelak tengok gambar yang 1st. Tak sedar diri kaki gemuks ada hati nyorok belakang langsir kahkahakhakhakha...

Adoooiiiii ngapelah diaorang ni sweet sangat kak

Munnafendy said...

haiilaaaaaaahhhh

comel la peel diorang ni...main cak2 pulak kan =D

Aidah said...

Ida,
Alaikumsalam. Kaki gumuks mana nak sorok kan. Tapi akak memang suka suruh dia lari2 belakang langsir tu lepas tu tangkaplah kaki tembam tu. Marah je dia ngan akak.

Munnafendy,
Nak main kat luar tak de lesen. Maka terpaksalah kretip sikit dua beranak ni.

mama maman said...

hehehe.. cumilnya...:)

Naz said...

Hahha..like father like daughter..sapa la nak tlg dukung Milo tu..debab sangat..

Nini D.. said...

dobot kata...
hantarla masuk rombongan meminang...
nanti kita bincang berapa hantarannya..

Dinas Aldi said...

Ala manja manja mintak dokong tuh, kahkah! Nasib baik kucing, besaq camana pun boleh lagi dokong tapi cam saya ni sapa nak dokong, kakahkah!

Irfa said...

nyorok pesen apa tu?teringat kenangan zaman kecik2 dulu main sorok-sorok.adik yg kecik mesti 'kat sini takde org'boleh?aduyai

posing maut tuh

Aidah said...

Mama maman,
Cam tu lah gayanya main time baik. Time gaduh sangat ganas wo...Hehehe.

Naz,
Nak tak nak terpaksa dukung. Kalau tak larat akak main tolak2 je. Kadang2 sampai bilik, dia rela ditolak ngan akak seinci2 tuh. Memang dasar tau.

Nini D,
Nanti jap, Milo tengah kira duit lam tabung ayam dia. Hahahaha.

Dinas,
Dinas kena selalu2 seru kekanda tu. Nanti adalah kekanda yang akan dukung Dinas. Akak pun tak pernah rasa cam ne kena dukung lah. Terfikir jugak bila Dinas cakap tu. Macamana rasanya ek. Hahaha. Nak jugak kan.

Irfa,
Masa kecik memang lurus bendul je kan. Kelakar betullah adik Irfa tu.